Monday, December 27, 2010

jalanjalan berCHRISMAST !

tak sempat2 nak update blog nie. ni laa baru je smpat. huhu. almaklumlaa berjalan je. lappy ntah da ke mne. hehe. anyway MERRY CHRISTMAST everybody... hehe. aku takde laa dok merayakan christmas nie tp ade laa gi jlanjlan sbb takkan laa dok terperap kat uma je time2 cuti kan. hehhe. so full laa mase christmas day tu. takde laa dok beraye tp gi zoo JOHOR. haha. fun gila. da lame rasenye aku tak gi sane,tub,tub gi sane best plak rase;. teruja tgk BADAK SUMBU :). haha. ape ntah. byak2 binatang, BADAK SUMBU gak tu yg aku minat. haha. sbb dia comel dok berendam je kot. hehe. yg tak bole bla kan,for the first time aku pegang ular...haaaa...takot giler nak mam laa mase tu. ahha. tapi ular da dijinakkan. da ade pengawal,brani laa aku. evn pgang ujung2 je pon. hehe,. merase gak laa. nak tgk tak ? hehhe. jap2 aku tunjuk eh.
haaaa..nmpak tak ular tu. hehe. nmpak kn? tgk mmg cm tak besa tp sbnarnye adoi. besa gila. haha. pape pon best laa dlam 5 jam aku dok kat zoo tu. mcam2 bole nmpak. heheh. best kan. pastu balek je zoo,gi plak hutan bndar. bwak anak2 sdare aku gi mandi manda. yg aku nie plak konon2 laa jadi dak umo 12 tahun,join laa mandi2 tu. haha. wt bdoh suda. wlupon rmai yg tgk aku masuk mase tu tp aku bedal je. peduli ape. yg penting takde spe nak mrah. heheh. best2. tu laa satu ary perjalanan christmas day aku. hehe. ni ade gmba2 lain. tgk laa ye..










No comments:

Post a Comment