Friday, March 4, 2011

we have to be STRONG ! !



how much i miss you embah ! 3rd mac 2011. 1.20a.m. berita yang sangat menyedihkann. pemergian nindaku yang tercinta Almarhumah Hajah Weegy binti Misuan. pemergian yang sangat dirasakan. embah. u always in my heart. betapa aku sedih yang teramat sangat. ALLAH lebih sayangkan dia. setiap yang hidup pasti akan mati. kami sekeluarga tetap redha dengan pemergiannya. walaupun baru 5 tahun aku dengan dia. tapi terlalu sedih. dengan telatah dia. dengan mungkin nasihat2 dia yang buat aku terlalu rinduu dia. ayat dia yang terakhir untuk aku " lame lagii kite jumpe kann nanti " ..buat aku sedih n teringat smpai sekarang. mungkin itu petanda yang dia akan tinggalkan kami buat selama-lamanya. :'( .. ketawe dia. marah dia. nangis dia. i really miss you.

1 comment:

  1. http://juicyjunkieswardrobe.blogspot.com/

    check out our blogshop ad follow us, happy shopping! :D

    ReplyDelete