Monday, April 23, 2012

Family :)

Assalamualaikum semua. Wahhhhh sangat lame tak update blog nie rasenye. n today terfikir untuk update. ok now ak tengah cuti sem n just dduk rumah tolong mak ape yang patut. hehe. ok. nak bercerita kat sini yang aku skrang tengah pening nak cari destinasi reunion aku dgan kawan2. taktau laa nak ke mane. byak tempat dah survey tapi semua mcam tak sesuai je. tapi aku lupekan jap semua tu. malam tadi baru je aku balek pegi makan dekat Rawa Steamboat. hehe. best jugak laa not bad. tapi terkejut sangat bile tengok udang lompat2. jakun mcam ape. haha. aku pegi dgan mak abah aku then akak aku sorg n family abang aku. sebenarnya takde plan pon nak makan kat situ tapi tetibe je abang aku nak blanje makan. haha. ape lagi. so serbu laa Rawa. first time aku pegi situ sebenanrya. sebab sebelum nie aku tengok kawan2 aku ke situ mcam best je. so aku pegi laa. nie laa sediki tsebanyak gmba kitorang kat sane semalam. jemput tengok ye semua. hehe


 banyakkan kami makan. hehe

 Haaaaaaaaa. tengok tu. nie laa abah saya. dia paling khusyuk makan tauu. huhu
 nie abang dan mak saya!

 nie akak ipar saya!

 mak saya pon semangat makan. hehe.

 akak montel yang paling semangat masak. huhu

 nie syahmi. num tiga.

 nie syafiq. num dua.

 nie syawal yang first.

so dah tengok kan? nie laa sebahagian family saya. yang selebihnya takde. ok bye semua :)

No comments:

Post a Comment